GuestWay Hosting
Condicions generals
Check-in online
Abans de la seva entrada haurà de validar les dades de tots els ocupants mitjançant el nostre servei de Check-in online. Pot realitzar el check-in online fins a 3 dies abans de la seva arribada. És obligatori per a formalitzar el lliurament en el seu allotjament, en cas contrari no es podrà accedir a l'allotjament.
Entrada. Check-in
La recollida de claus es realitza en els allotjaments mitjançant una aplicació de panys intel·ligent, a partir de 16:00 (abans es podrà entrar si l'allotjament aquesta net, revisat i sota la nostra autorització).
Arribades més tard han d'avisar abans i han de ser confirmats per GuestWay.
Sortides. Check-out
La sortida es realitza fins a les 11: 00h de l'últim dia de reserva deixant totes les claus (incloent el comandament de l'aparcament si ho tingués) a la caixa de claus on les han recollides.
L'allotjament s'ha de deixar en el mateix estat en què se li va lliurar, llevat que pagui pel servei de neteja final i nosaltres ens encarregarem d'això.
Fiances
3 dies abans de la seva arribada, haurà de dipositar una fiança mitjançant una retenció bancària (És obligatori dipositar la fiança amb targeta de crèdit), especificada a la fitxa de l'allotjament. La fiança es retornarà a la mateixa targeta de crèdit a les 48/72 hores de la sortida de l'allotjament, un cop revisada l'habitatge.
GuestWay Hosting ofereix serveis hotelers com ara:
Canvis i Anul·lacions
Després d'haver rebut la confirmació, pot realitzar modificacions, sempre que siguin possibles, acceptant la diferència de tarifa corresponent, si tal existís. No s'accepten canvis de reserva a allotjaments amb tarifes especials. Només el titular de la reserva pot fer modificacions i sempre per escrit: reservas@guestway.es
Condicions d'anul·lació
Ocupació
L'ocupació màxima de cada allotjament no podrà sobrepassar la expressament autoritzada per GuestWay i autoritats locals.
Normes de comportament en l'allotjament
Els nostres allotjaments es troben dins d'edificis i zones residencials pel que a part de les següents normes generals s'han de respectar totes les normes establertes per cada comunitat.
Ni GuestWay ni el propietari de l'allotjament es fan responsables de cap tipus de danys, directes o indirectes, que poguessin ocasionar-se com a conseqüència de mal ús per part de client, incloent sense limitació de cap tipus, perdudes per causa de focs, robatoris, accidents o altres tipus de danys. L'incompliment de qualsevol de les normes anteriors suposarà la pèrdua de l'lloguer pre-pagat i de la fiança dipositada.
Reservar un allotjament amb GuestWay implica l'acceptació absoluta i incondicional d'aquestes condicions generals, així com de la jurisdicció i competència dels tribunals i jutjats locals, amb renúncia expressa a l'propi fur, en cas de ser diferent.
Reclamacions
El nostre objectiu és proveir de tots els elements necessaris perquè gaudeixi de les seves vacances i, si hi ha un problema o deficiència de qualsevol tipus, us agrairem que ens ho faci saber per resoldre-ho a la major brevetat. Les reclamacions de qualsevol índole efectuades a GuestWay després del dia de sortida no seran en cap cas ateses doncs entenem que està d'acord amb el seu allotjament ja que ha decidit romandre-hi. Si durant el període de lloguer es produís qualsevol avaria en les instal·lacions i / o aparells de l'allotjament arrendat, haurà d'avisar immediatament a GuestWay, notificant l'esdeveniment, i aquest procedirà de la millor i més ràpida manera possible a resoldre tal contratemps. A aquests efectes l'inquilí autoritza expressament a l'arrendador a entrar a l'habitatge en la seva presència i en absència seva, amb el personal tècnic que es requereixi en cada cas i a realitzar totes les actuacions que siguin necessàries per solucionar l'avaria. El llogater accepta aquestes condicions i accepta expressament no presentar reclamació a l'arrendador pels perjudicis que poguessin originar-avaries espontànies o fortuïtes que puguin produir-se durant la seva estada a l'apartament.
Substitució o anul·lació per part de GuestWay
En cas de força major (danys causats per l'aigua, incendi, venda de l'allotjament, etc.) GuestWay substituirà l'allotjament reservat per un altre de similars característiques o per un altre millor, segons disponibilitat, o cancel·larà el contracte reemborsant la suma total lliurada.
Dret de Desistiment
El Dret de Desistiment no és aplicable segons les excepcions que preveu en Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries.
Article 103. Excepcions a el dret de desistiment.
El dret de desistiment no serà aplicable als contractes que es refereixin a:
l) El subministrament de serveis d'allotjament per a fins diferents del de servir d'habitatge, transport de béns, lloguer de vehicles, menjar o serveis relacionats amb activitats d'esplai, si els contractes preveuen una data o un període d'execució específics.
Resolució de litigis en línia (ODR)
Els comerciants establerts a la UE que celebrin contractes de compravenda o de prestació de serveis en línia oferiran en els seus llocs de web un enllaç electrònic a la plataforma de resolució de litigis en línia.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=ES
Dit enllaç serà de fàcil accés per als consumidors.
GUESTWAY HOSTING NO ES CONSIDERA RESPONSABLE EN ELS CASOS:
Li agraïm la seva lectura i ens veiem aviat.
GuestWay Team
Abans de la seva entrada haurà de validar les dades de tots els ocupants mitjançant el nostre servei de Check-in online. Pot realitzar el check-in online fins a 3 dies abans de la seva arribada. És obligatori per a formalitzar el lliurament en el seu allotjament, en cas contrari no es podrà accedir a l'allotjament.
Entrada. Check-in
La recollida de claus es realitza en els allotjaments mitjançant una aplicació de panys intel·ligent, a partir de 16:00 (abans es podrà entrar si l'allotjament aquesta net, revisat i sota la nostra autorització).
Arribades més tard han d'avisar abans i han de ser confirmats per GuestWay.
Sortides. Check-out
La sortida es realitza fins a les 11: 00h de l'últim dia de reserva deixant totes les claus (incloent el comandament de l'aparcament si ho tingués) a la caixa de claus on les han recollides.
L'allotjament s'ha de deixar en el mateix estat en què se li va lliurar, llevat que pagui pel servei de neteja final i nosaltres ens encarregarem d'això.
Fiances
3 dies abans de la seva arribada, haurà de dipositar una fiança mitjançant una retenció bancària (És obligatori dipositar la fiança amb targeta de crèdit), especificada a la fitxa de l'allotjament. La fiança es retornarà a la mateixa targeta de crèdit a les 48/72 hores de la sortida de l'allotjament, un cop revisada l'habitatge.
GuestWay Hosting ofereix serveis hotelers com ara:
- Recepció i atenció permanent
- Canvi amb periodicitat setmanal de roba de llit i bany
- Neteja de l'allotjament amb periodicitat setmanal
- Custòdia de maletes (actualment pel COVID no està disponible)
- Bugaderia
- Serveis de restauració i Catering .
Canvis i Anul·lacions
Després d'haver rebut la confirmació, pot realitzar modificacions, sempre que siguin possibles, acceptant la diferència de tarifa corresponent, si tal existís. No s'accepten canvis de reserva a allotjaments amb tarifes especials. Només el titular de la reserva pot fer modificacions i sempre per escrit: reservas@guestway.es
Condicions d'anul·lació
- Si l'anul·lació s'efectua amb més de 14 dies d'antelació a la seva data d'arribada GuestWay li retornarà el 100% de l'import abonat.
- Si l'anul·lació s'efectua amb menys de 14 dies d'antelació a la seva data d'arribada o en cas de no presentar-se GuestWay li retindrà el 100% de l'import abonat.
Ocupació
L'ocupació màxima de cada allotjament no podrà sobrepassar la expressament autoritzada per GuestWay i autoritats locals.
Normes de comportament en l'allotjament
Els nostres allotjaments es troben dins d'edificis i zones residencials pel que a part de les següents normes generals s'han de respectar totes les normes establertes per cada comunitat.
- Les hores de descans són de les 22:00 hores a les 10: 00 hores. Dins d'aquest horari està totalment prohibit qualsevol tipus de soroll o música.
- L'ús d'l'aigua i l'electricitat ha de ser mesurat i racional. Quan l'aire condicionat estigui funcionant les portes i finestres han de romandre tancades.
- Està prohibit penjar / tendir tovalloles o altres objectes a la barana de la terrassa.
- Si el seu allotjament disposa de pàrquing s'haurà d'aparcar únicament a la plaça indicada per GuestWay.
- L'horari de la piscina el marca cada comunitat, en general és de les 10:00 fins a les 20:00 hores.
- Tant en piscines comunitàries com en les viles amb piscina privada és obligatori dutxar-se abans d'utilitzar la piscina. Els xampú, sabons i altres productes no estan permesos a la piscina / dutxa.
- Tot tipus de joc violent (pilotes, pales, discos, ...) estan prohibits. Tampoc es poden utilitzar matalassos i flotadors a les piscines.
- No es poden clavar objectes com para-sols, tendals, lones, etc. a la gespa.
- Els nens hauran d'estar sempre acompanyats pels seus pares i sempre sota la seva responsabilitat. En cas d'accident, GuestWay queda fora de tota responsabilitat.
Ni GuestWay ni el propietari de l'allotjament es fan responsables de cap tipus de danys, directes o indirectes, que poguessin ocasionar-se com a conseqüència de mal ús per part de client, incloent sense limitació de cap tipus, perdudes per causa de focs, robatoris, accidents o altres tipus de danys. L'incompliment de qualsevol de les normes anteriors suposarà la pèrdua de l'lloguer pre-pagat i de la fiança dipositada.
Reservar un allotjament amb GuestWay implica l'acceptació absoluta i incondicional d'aquestes condicions generals, així com de la jurisdicció i competència dels tribunals i jutjats locals, amb renúncia expressa a l'propi fur, en cas de ser diferent.
Reclamacions
El nostre objectiu és proveir de tots els elements necessaris perquè gaudeixi de les seves vacances i, si hi ha un problema o deficiència de qualsevol tipus, us agrairem que ens ho faci saber per resoldre-ho a la major brevetat. Les reclamacions de qualsevol índole efectuades a GuestWay després del dia de sortida no seran en cap cas ateses doncs entenem que està d'acord amb el seu allotjament ja que ha decidit romandre-hi. Si durant el període de lloguer es produís qualsevol avaria en les instal·lacions i / o aparells de l'allotjament arrendat, haurà d'avisar immediatament a GuestWay, notificant l'esdeveniment, i aquest procedirà de la millor i més ràpida manera possible a resoldre tal contratemps. A aquests efectes l'inquilí autoritza expressament a l'arrendador a entrar a l'habitatge en la seva presència i en absència seva, amb el personal tècnic que es requereixi en cada cas i a realitzar totes les actuacions que siguin necessàries per solucionar l'avaria. El llogater accepta aquestes condicions i accepta expressament no presentar reclamació a l'arrendador pels perjudicis que poguessin originar-avaries espontànies o fortuïtes que puguin produir-se durant la seva estada a l'apartament.
Substitució o anul·lació per part de GuestWay
En cas de força major (danys causats per l'aigua, incendi, venda de l'allotjament, etc.) GuestWay substituirà l'allotjament reservat per un altre de similars característiques o per un altre millor, segons disponibilitat, o cancel·larà el contracte reemborsant la suma total lliurada.
Dret de Desistiment
El Dret de Desistiment no és aplicable segons les excepcions que preveu en Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries.
Article 103. Excepcions a el dret de desistiment.
El dret de desistiment no serà aplicable als contractes que es refereixin a:
l) El subministrament de serveis d'allotjament per a fins diferents del de servir d'habitatge, transport de béns, lloguer de vehicles, menjar o serveis relacionats amb activitats d'esplai, si els contractes preveuen una data o un període d'execució específics.
Resolució de litigis en línia (ODR)
Els comerciants establerts a la UE que celebrin contractes de compravenda o de prestació de serveis en línia oferiran en els seus llocs de web un enllaç electrònic a la plataforma de resolució de litigis en línia.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=ES
Dit enllaç serà de fàcil accés per als consumidors.
GUESTWAY HOSTING NO ES CONSIDERA RESPONSABLE EN ELS CASOS:
- Negligència o omissió de serveis prestats per tercers i imputable a ells (llum, aigua per comptador general)
- Robatoris, danys o destrosses originades per tercers.
- Incendi, explosió, inundació o tall de subministrament.
- El correcte ús i gaudi de l'allotjament i de les instal·lacions annexes quedarà sempre sota l'estricta responsabilitat de l'usuari.
- Obres o construccions prop de la propietat de vacances.
Li agraïm la seva lectura i ens veiem aviat.
GuestWay Team