GuestWay Hosting
INFORMACIÓ COVID-19
Davant la situació generada pel Covid-19, hem desenvolupat una nova estratègia de transformació en l'operativa dels nostres allotjaments turístics basada en les següents premisses:
Durant tot aquest temps, i en base a aquests principis, hem estat implantant nous protocols i mesures específiques amb la finalitat d'oferir-te unes vacances segures, per a tu, i els teus. Aquí sota trobaràs els nous protocols i mesures que hem implementat en tots els nostres allotjaments. Perquè gaudeixis de la teva estada, amb total seguretat i la tranquil·litat de sempre.
Mesures de prevenció:
Mesures de Neteja i Higiene:
Superfícies que es toquen amb freqüència per a la neteja de Covid-19 de punt de contacte:
Després de la desinfecció de l'allotjament es precintaran els elements d'ús freqüent.
Mesures de Distanciament Social:
POLÍTICA DE CANCEL·LACIÓ:
Totes les nostres tarifes a la venda són cancel·lables sense cost. La cancel·lació pot fer-se fins a 7, 14 o 28 dies abans de la data de l'entrada. Hi pot haver algunes excepcions per a certs allotjaments en determinats moments d'alta demanda. Si us plau, revisi les condicions de la tarifa seleccionada durant el procés de reserva amb els detalls exactes dels termes i condicions de cada propietat.
En cas que hagi realitzat la reserva en una plataforma o un altre intermediari, li recomanem posar-se en contacte amb aquesta ultima per obtenir informació sobre les polítiques que s'apliquen.
GuestWay es reserva el dret de modificar les condicions anteriors i el contingut d'aquesta pàgina en funció de l'evolució de la pandèmia adoptant les directrius de govern i autoritats sanitàries.
- Preservar la salut i seguretat dels nostres treballadors, proveïdors i clients.
- Reduir el contacte en les interaccions.
- Optimització de processos operatius, simplificant i digitalitzant el servei.
- Adaptar el nostre servei als nous paradigmes i necessitats dels clients.
Durant tot aquest temps, i en base a aquests principis, hem estat implantant nous protocols i mesures específiques amb la finalitat d'oferir-te unes vacances segures, per a tu, i els teus. Aquí sota trobaràs els nous protocols i mesures que hem implementat en tots els nostres allotjaments. Perquè gaudeixis de la teva estada, amb total seguretat i la tranquil·litat de sempre.
Mesures de prevenció:
- Vam rebre formacions específiques i actualitzades sobre els nous protocols i mesures implementades.
- S'incorporen dosificadors de gel hidro-alcohòlic i mascareta en els allotjaments.
- El servei de guarda d'equipatge no estarà disponibles.
Mesures de Neteja i Higiene:
- Col·laborem amb empreses especialitzades en neteja sanitària i industrial que garanteixen el compliment de la normativa i mesures recomanades pel Ministeri de Sanitat.
- Llençols i tovalloles: Se li proporcionarà una bossa de plàstic per dipositar totes els llençols i tovalloles amb la finalitat que no siguin manipulades fins a la seva posterior tractament a la bugaderia.
- Com sempre, tots els tèxtils dels nostres allotjaments (llençols, tovalloles, coixins, cobrellits, cortines, etc ...) són higienitzats i tractats en bugaderia industrial amb desinfectants viricides.
- Cadascun dels nostres allotjaments seran tractades amb neteges individuals més estrictes després de cada servei. Incorporant nous models d'higienització i nous productes com el desinfectant hospitalari.
Superfícies que es toquen amb freqüència per a la neteja de Covid-19 de punt de contacte:
- Portes, poms i tiradors de portes
- Interruptors de llum
- Tots els reposacaps i braços
- Taules i cadires de menjador,
- Aigüeres, aixetes, vaixella, safates i coberts i àrees de cuina
- Banys i lavabos, incloses totes les superfícies
Després de la desinfecció de l'allotjament es precintaran els elements d'ús freqüent.
Mesures de Distanciament Social:
- El CHECK-IN s'ha de fer exclusivament LÍNIA.
- Utilitzarem panys intel·ligent amb obertura a través d'una aplicació per accedir als allotjaments.
- Digitalitzem les nostres guies turístiques: Un cop realitzat el check-in online tots els nostres clients rebran el nostre ebook Gratuït de la Costa Daurada amb recomanacions i excursions per realitzar pel seu compte.
- Per resoldre qualsevol dubte que pugui sorgir-durant la seva estada sense necessitat d'acudir a les nostres oficines li proporcionem atenció 24 hores per Telèfon, E-Mail i WhatsApp.
- Totes les actuacions per part del nostre equip de manteniment i / o neteja es realitzaran quan els ocupants es trobin fora de l'allotjament. El nostre personal utilitza màscares homologades i guants d'un sol ús per a cada allotjament.
POLÍTICA DE CANCEL·LACIÓ:
Totes les nostres tarifes a la venda són cancel·lables sense cost. La cancel·lació pot fer-se fins a 7, 14 o 28 dies abans de la data de l'entrada. Hi pot haver algunes excepcions per a certs allotjaments en determinats moments d'alta demanda. Si us plau, revisi les condicions de la tarifa seleccionada durant el procés de reserva amb els detalls exactes dels termes i condicions de cada propietat.
En cas que hagi realitzat la reserva en una plataforma o un altre intermediari, li recomanem posar-se en contacte amb aquesta ultima per obtenir informació sobre les polítiques que s'apliquen.
GuestWay es reserva el dret de modificar les condicions anteriors i el contingut d'aquesta pàgina en funció de l'evolució de la pandèmia adoptant les directrius de govern i autoritats sanitàries.
Utilitza el nostre gel hidro-alcohòlic i mascaretes.
Recomanem encaridament que tots els llocs adoptin aquests processos de neteja millorats; però, es reconeix que els nostres procediments de neteja, ja sigui que els proporcionem vostès mateixos o nosaltres, poden no ser prou complets per reduir adequadament el risc de transmissió de l'coronavirus.